لطفا” تمامی فرم های مربوطه را از داخل متن دانلود نمایید
(تمامی فرمها بصورت pdf در انتهای متن قرار داده شده است)
روال انجام پایان نامه دانشجویان موسسه آموزش عالی غیردولتی-غیر انتفاعی کمال الملک نوشهر
مرحله صفر: اخذ واحد پایان نامه توسط دانشجو (pdf شرایط اخذ و دفاع پایان نامه را دانلود کنید)
تذکر: دانشجویان کلیه رشته ها موظفند طبق قوانین آموزشی، در ترم 4، واحد پایان نامه را اخذ کنند. |
مرحله اول:
مرحله 1-1: هماهنگی ابتدایی با مدیر تحصیلات تکمیلی جهت انتخاب اساتید محترم راهنما و مشاور
الف) بررسی ظرفیت راهنمایی اساتید توسط مدیر تحصیلات تکمیلی
توجه: انتخاب استاد مشاور الزامی نمی باشد. در اینصورت جلسه دفاع با حضور استاد راهنما و دو استاد داور که توسط مدیر تحصیلات تکمیلی انتخــاب شـده اند برگزار میگردد.
مرحله 1-2: تکمیل فرم های اطلاعات تحصیلی و پژوهشی و فرم تعیین استاد راهنما ت) تکمیل فرم تعیین استاد راهنما (فرم شماره یک را دانلود Pdf کنید.) |
مرحله دوم: انتخاب موضوع پایان نامه و استعلام عدم تکراری بودن موضوع در سایت www.irandoc.ac.ir
الف) دانشجو موظف است موضوعی مناسب و مرتبط با رشته تحصیلی خود را با هدایت استاد راهنمای خود انتخاب نماید.
توجه: راهنمای تمامی مراحل سامانه ایرانداک در سایت آن موجود میباشد. |
مرحله سوم: تهیه پروپوزال توسط دانشجو
توجه: فرمت پروپوزال (فرم شماره دو ) را از اینجا دانلود کنید. (pdf)
الف) دانشجو موظف است پروپوزال خود را طبق فرمت صحیح به صورت تایپ شده، چاپ نموده و امضا نماید. |
مرحله چهارم: تصویب پروپوزال
الف) تصویب پروپوزال در شورای گروه. |
مرحله پنجم: صدور ابلاغیه پروپوزال
الف) واحد پژوهش ابلاغیه دانشجویانی که اسامی آنها توسط مدیر گروه اعلام شده است را ظرف مدت 10 روز پس از دریافت اسامی صادر می کند. |
مرحله ششم: ثبت پروپوزال تصویب شده در سایت ایرانداک
الف) دانشجو موظف است پس از مراجعه به سایت ایرانداک و ورود با مشخصات فردی خود، نسبت به ثبت پروپوزال تصویب شده خود در سامانه اقدام نمایند. |
مرحله هفتم: کار بر روی پایان نامه
الف) دانشجو موظف است طبق قوانین پژوهشی دانشگاه، حداقل ظرف مدت 6 ماه و حداکثر 12 ماه پس از تاریخ تصویب پروپوزال، پایان نامه خود را تکمیل کند.
تذکر مهم: فرم های گزارش پیشرفت پایان نامه قبل از ارائه به واحد پژوهش باید حتما توسط استاد راهنما و مشاور (درصورت داشتن استاد مشاور) ، مطالعه و امضا شود. |
مرحله هشتم: ارائه مقاله (اختیاری)
الف) طبق قوانین پژوهشی مصوب دانشگاه، کلیه دانشجویانی که تمایل به ارائه مقاله دارند و از پایان نامه خود در ترم 4 دفاع میکنند، میتوانند حداکثر ظرف مدت 6 ماه پس از روز جلسه دفاع جهت کسب نمره مقاله، مقاله خود را به استاد راهنما و مدیر تحصیلات تکمیلی ارائه کنند.
ب) گواهی ارائه مقاله فرم شماره 5 را دانلود کنید.
پ) راهنمای تدوین مقاله را از اینجا دانلود کنید. |
مرحله نهم: آمادگی برای دفاع
تذکر مهم: دانشجویانی که از تاریخ تصویب پروپوزال آنها ( تاریخ ذکر شده در نامه ابلاغیه ) حداقل 6 ماه گذشته باشد و در این مدت طبق بند ب مرحله 7، گزارشات کار خود را به واحد پژوهش ارائه کرده باشند، میتوانند اقدامات لازم برای آمادگی دفاع از پایان نامه خود را انجام دهند. ب) دانشجو مؤظف است فرم اعلان جلسه دفاع از پایان نامه (فرم شماره 7 PDF) را دانلود نموده و با تایپ مشخصات خود را در فرمت word این فایل، تایپ و حداقل 3 نسخه از آن چاپ نماید. این فرم باید توسط معاون تحصیلات تکمیلی امضا و مهر شود و سپس توسط دانشجو روی تابلوی اعلانات طبقات و درب اتاق اساتید نصب گردد. توجه: در این مرحله لازمست دانشجو تجهیزات مورد نیاز خود را (لپ تاپ و غیره) در برگه زمان برگزاری جلسه دفاع بنویسد.
توجه: تحویل کلیه فرم های این مرحله حداقل یک هفته قبل از زمان برگزاری جلسه دفاع به واحد پژوهش الزامی می باشد.
تذکر بسیار مهم: تاریخ قطعی زمان برگزاری جلسه دفاع دانشجو، تنها پس از ارائه فرم زمان برگزاری جلسه دفاع به واحد تحصیلات تکمیلی، مورد تائید دانشگاه خواهد بود. درصورت عدم ارائه این فرم به واحد پژوهش، دانشگاه هیچ تعهدی در قبال برگزاری جلسه دفاع نخواهد داشت. |
مرحله دهم: برگزاری جلسه دفاع
الف) دانشجو موظف است طبق هماهنگی های به عمل آمده در مرحله قبل، حداقل 2 ساعت قبل از شروع جلسه در دانشگاه حضور داشته باشد. تذکر مهم: تکمیل فرم انصراف از ارائه مقاله – جهت دانلود فایل ورد و پی دی اف کلیک کنید. pdf/word |
مرحله یازدهم: تدوین پایان نامه
قابل توجه دانشجویانی که در مرحله قبل پایان نامه آنها نیازمند اصلاحات بوده است: این دسته از دانشجویان موظفند حداکثر ظرف مدت 2 ماه پس از روز دفاع، تحت نظارت استاد راهنما، اقدام به اعمال اصلاحات مورد نظر بر روی پایان نامه خود نمایند. لازم به ذکر است این دانشجویان موظفند پس از انجام اصلاحات مورد نظر روی پایان نامه خود، فرم تائید اعمال اصلاحات pdf/word(فرم شماره 10) را دانلود نموده و تکمیل نمایند و به امضای استاد محترم راهنما برسانند. در آخر این فرم لازمست به واحد پژوهش تحویل گردد. ضمنا این دسته از دانشجویان موظفند حداکثر ظرف مدت 10 روز پس از ارائه برگه تائید اعمال اصلاحات به واحد پژوهش، پایان نامه نهایی خود را تدوین کنند.
تذکر مهم: تمامی نسخه های تحویلی به صورت CD باید بدون اشکال و کاملا مشابه هم باشند. |
مرحله دوازدهم: ثبت پایان نامه در سایت ایرانداک
الف) دانشجو موظف است به سایت ایرانداک مراجعه نموده و فایل های word وpdf پایان نامه خود را که در مرحله قبل آماده کرده است در سایت بارگذاری نماید. سایت ایرانداک پس از بارگذاری موفقیت آمیز پایان نامه توسط دانشجو، یک کد رهگیری را اعلام مینماید. |
مرحله سیزدهم: تحویل پایان نامه
الف) دانشجو موظف است فرم تحویل پایان نامه pdf/word (فرم شماره 11) و فرم اصالت پایان نامه pdf/word (فرم شماره 12) را دانلود کرده و تکمیل نماید.
تذکر بسیار مهم: در این مرحله در صورت وجود هرگونه ایراد در نسخه های CD رایت شده، دانشگاه هیچ مسئولیتی در قبال پذیرش نسخه های با ایراد نخواهد داشت و تا زمانی که دانشجو اصلاحات لازم را بر روی آن انجام ندهد، تحویل پایان نامه امکان پذیر نخواهد بود.
تذکر مهم: برگه تحویل پایان نامه که به امضای واحد پژوهش، اساتید محترم و واحد کتابخانه رسیده، لازم است نزد دانشجو باقی بماند تا در فرایند فارغ التحصیلی به همراه برگه تسویه حساب به واحد فارغ التحصیلی تحویل داده شود. |
مرحله چهاردهم: فراغت از تحصیل |
قابل توجه کلیه دانشجویان:
تذکر مهم: کلیه دانشجویانی که تا پایان ترم چهارم، موفق به تصویب پروپوزال خود نشده اند موظفند پس از اتمام ترم چهارم فرم تمدید سنوات (فرم شماره 13 ) pdf/word (الف) را دانلود و تکمیل نموده و به واحد آموزش تحویل دهند.
تذکر: کلیه دانشجویانی که به هر دلیل نیازمند ثبت نام در ترم ششم هستند، موظفند پس از اتمام ترم پنجم ، فرم بررسی مسائل آموزشی (فرم شماره 14 ) pdf/word را دانلود و تکمیل نموده و به واحد آموزش تحویل دهند. |
سلام خسته نباشید
من امیدرضا ایزدپناه هستم
دانشجوی کارشناسی ارشد کارگردانی نمایش
خواستم بابت اطلاعاتی که جهت راهنمایی و بهبود روند تحصیلی دانشجویان قرار دادین صمیمانه تشکر کنم