قابل توجه دانشجویان محترم انتخاب واحد نیمسال تحصیلی 1402 – 1401 مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد

♦️ اطلاعیه بسیار مهم دانشجویان ♦️
با سلام
بازه انتخاب واحد نیمسال اول ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برای ورودی های مختلف در بازه زمانی ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ تا ۱۴۰۱/۰۶/۱۸ می باشد.

( برای اطلاع از تاریخ دقیق انتخاب واحد بر حسب ورودی ها به سایت دانشگاه مراجعه شود.)

نکات مهم:

۱.انتخاب واحد به صورت اینترنتی خواهد بود و در شرایط خاص دانشجو می تواند با مراجعه به دانشگاه نسبت به انتخاب واحد اقدام نماید.

۲.انتخاب واحد نیمسال اول ۱۴۰۲_۱۴۰۱ منوط به تسویه حساب مالی سنوات گذشته و پرداخت شهریه ثابت نیمسال اول ۱۴۰۲-۱۴۰۱ می باشد.در غیر اینصورت امکان انتخاب واحد وجود ندارد.

۳.رعایت آیین نامه های آموزشی و انتخاب دروس با هماهنگی مدیران گروه مورد امتنان است.

۴.رعایت پیش‌نیاز و هم نیاز دروس، در هنگام انتخاب واحد الزامی است. در صورت عدم رعایت، دروس مربوطه از طرف آموزش حذف خواهند شد.

۵.دانشجویان مقطع کارشناسی دقت داشته باشند اگر در نیمسال گذشته( نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰) مشروط شده باشند(معدل کمتر از ۱۲)، حداکثر تعداد واحد انتخابی شما در نیمسال اول ۱۴۰۲-۱۴۰۱ ، ۱۴ واحد خواهد بود. در صورت عدم رعایت ، دروس بیش از حد مجاز توسط آموزش دانشگاه حذف خواهند شد.

۶.دانشجویان مقطع کارشناسی در صورت اتمام سنوات(ترم) مجاز که ۸ ترم می باشد ، برای تمدید سنوات ( ترم ۹ و ۱۰) حتماً فرم درخواست مسائل آموزشی را از سایت دانشگاه دریافت و تکمیل نموده و تا قبل از انتخاب واحد تحویل بخش آموزش دانشگاه دهید تا در شورای آموزشی مطرح و بررسی شود ، در غیر اینصورت انتخاب واحد صورت گرفته از طرف آموزش حذف خواهد شد.

۷.دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ، در صورت اتمام سنوات مجاز (۴ ترم) ، برای تمدید سنوات( ترم ۵ و ۶) حتما فرم تمدید سنوات را از سایت دانشگاه دریافت و تکمیل نموده و قبل از انتخاب واحد تحویل بخش آموزش دانشگاه دهید تا در شورای تحصیلات تکمیلی مطرح و بررسی شود ، در غیر اینصورت انتخاب واحد صورت گرفته از طرف آموزش حذف خواهد شد.

۸.انتخاب واحد بیشتر از ۲۰ واحد تنها در صورتی امکان پذیر است که با درخواست از گروه آموزشی و تایید گروه آموزشی و کسب معدل ۱۷ به بالا در نیمسال گذشته ، باشد در غیر اینصورت بدون لحاظ موارد ذکر شده ، واحد های مازاد بر ۲۰ واحد از طرف آموزش حذف خواهند شد.

۹. تذکر بسیار مهم برای دانشجویان پسر مشمول نظام وظیفه: دانشجویان آقایی که تا به حال برای تعیین تکلیف وضعیت نظام وظیفه خود اقدام ننموده اند، حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ با مراجعه به بخش آموزش و بخش نظام وظیفه دانشگاه ، نسبت به اخذ مجوزهای مربوطه اقدام نمایند ، عدم مراجعه تا زمان ذکر شده منجر به حذف انتخاب واحد نیمسال و معرفی مشمول به مرجع نظام وظیفه عمومی برای تعیین وضعیت وظیفه عمومی دانشجو ،خواهد شد‌.

۱۰. رعایت تمامی مقررات آموزشی مربوط به دوران تحصیل برعهده شخص دانشجو می باشد و عدم پیگیری های لازم در زمینه های آموزشی ، نظام وظیفه و … از طرف دانشجو، مسئولیتی را متوجه موسسه نخواهد کرد و عواقب ناشی از آن بر عهده دانشجویان خواهد بود.

۱۱.در صورت هرگونه سوال ، قبل از انتخاب واحد نسبت به رفع ابهام از سوی مدیران محترم گروه و حوزه آموزش اقدام نمایید.

۱۲.زمان انتخاب واحد به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی
مؤسسه آموزش عالی کمال الملک نوشهر و چالوس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا