Wednesday 13th of December 2017
/
چهارشنبه ، 22 آذر 1396
/
24ربيع‌الاول 1439 
مدیر امور فرهنگی پرینت پست الکترونیکی

میثم زندی

کارشناسی ارشد پژوهش هنر


شرح وظایف مدیر امور فرهنگی

-          تهیه طرح های فوق برنامه در زمینه های فرهنگی ، علمی ، تحقیقاتی ، هنری .

-          تشکیل گروه های دانشجویی در رشته های مختلف هنری بر اساس قوانین مصوب .

-          تهیه و اجرای طرح های فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی دانشگاه با کمک مجموعه های دانشجویی.

-          ایجاد ارتباط و همکاری با مراکز و نهادهای فرهنگی ، هنری و اجتماعی کشور .

-          تهیه برنامه های مختلف و تشویق و ترغیب دانشجویان به شرکت در برنامه ها و مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم

-          تشویق وترغیب دانشجویان به شرکت در فعالیتهای هنری، اردوها، جشنواره ها،کارگاههای آموزشی ویژه انجمنهای علمی.

-          جمع آوری و فراهم آوردن نشریات هنری، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کشور به منظور استفاده دانشجویان و ایجاد آرشیو های مربوطه .

-          برنامه ریزی و برگزاری اردوهای آموزشی، فرهنگی، زیارتی و هنری برای دانشجویان .

-          زمینه سازی و بسترسازی فعالیتهای فرهنگی دانشجویان متناسب با اهداف وظایف فرهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی .

-          تلاش برای فرهنگ سازی علمی و ارتقای جایگاه انجمنهای علمی در بین اساتید، دانشجویان، مسئولین و نیز در سطح جامعه .

-          برگزاری نشست ها  ، گردهمایی های تخصصی و کارگاههای آموزشی به منظور تبادل نظر ، ارائه یافته های پژوهشی و تبادل تجربیات و افزایش دانش در خصوص راهبری بهتر انجمنهای علمی .

-          سازماندهی و ایجاد هماهنگی در بخشهای دانشجویی دانشگاهی و واحد انجمنهای علمی دانشجویی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و نیز پیگیری امور اداری و مالی مرتبط با انجمنها  و همکاری با آنها در برنامه ها و فعالیتهایشان .

-          تهیه گزارش های لازم و اطلاع رسانی از وضعیت ، برنامه ها وفعالیتها ی انجمنها از طریق نشریات و نیز سایتهای خبری دانشگاهی و غیر دانشگاهی .

-          نظارت بر تشکیل انجمن های علمی دانشکده هاو انتخابات و فعالیتهای آنها بطور مستمر .

-          ارزیابی سالیانه از فعالیتها و اقدامات انجمنها و تقدیر و تشویق انجمنهای برتر در عرصه های فعالیتهای، نظیر تیمهای مسابقات علمی، نشریات، برگزاری همایشها و سخنرانی های علمی و .....

-          تدوین آیین نامه ها، دستور العمل ها و انجام امور دبیرخانه کمیته نظارت و حمایت از انجمنهای علمی دانشجویی دانشگاه .

-          انجام مقدمات اعزام دانشجویان به حج عمره دانشجویی  براساس سهمیه دانشگاه.

-          انجام سایر امور محوله در صورت لزوم .

 

آخرین اخبار

بزرگداشت نیما یوشیج

مراسم بزرگداشت نیما یوشیج به مناسبت زاد روز این شاعر نامدار مازندرانی روز یکشنبه 21 آبان 1396 ساعت 5 عصر در

سالن اجتماعات...

هفته ی کتاب و کتابخوانی

به مناسبت هفته ی کتاب و کتابخوانی مراسم رونمایی کتاب و نمایشنامه خوانی


مراسم بزرگداشت نیما یوشیج

مراسم بزرگداشت شب نیما در عصر روز یکشنبه 21 آبان 1396 با حضور هنرمندان،دانشجویان هنر،علاقمندان و اساتید هنر از ساعت 5 الی 8 عصر در سالن خورشید دانشگاه هنر و معماری کمال...

همایش روز ملی سینما

همایش «روز ملی سینما» به همراه پخش آثار منتخب فیلم کوتاه دانشجویان و تقدیر از برگزیدگان ، روز سه شنبه مورخ 21 شهریور 1396 در سالن اجتماعات دانشگاه هنر و معماری دانشگاه کمال الملک نوشهر برگزار شد.


نشست هم اندیشی اساتید

نشست هم اندیشی اساتید و مسئولین دانشگاهی،

روز چهارشنبه 96/8/24 درسالن اجتماعات دانشگاه هنر و معماری کمال الملک برگزار شد.



ادامه اخبار »

نظرات شما

مدیر سایت
اولین یاداشت در دفتر میهمان از طرف مدیر سایت به من...
پنجشنبه ، 17 تیر 1389

مشاهده همه نظرات »

ارسال نظر جدید »

آمار بازدید


بازدیدهای امروز:83
بازدیدهای دیروز:152
بازدیدهای این ماه:1294
مجموع بازدیدها:379477
حداکثر بازدیدهای ماهانه:65854
صفحاتی که این ماه بازدید شده:12898

عضویت در خبرنامه

لطفاً برای دریافت خبرنامه عضو شوید.
دریافت

آخرین بازدید کنندگان آمار بازدید

بازدیدکنندهزمان بازدید
» ns332241.ip-46-105-114.eu 3ساعت 59دقیقه قبل
» 93.117.39.175 3ساعت 52دقیقه قبل
» 2.176.153.123 3ساعت 26دقیقه قبل
» 5.122.112.223 3ساعت 23دقیقه قبل
» 91.251.53.144 3ساعت 21دقیقه قبل
» 46.51.35.148 3ساعت 15دقیقه قبل
» 78.158.183.73 3ساعت 14دقیقه قبل
» 5.122.65.43 3ساعت 11دقیقه قبل
» 2.176.153.123 3ساعت 9دقیقه قبل
» 128.65.190.191 2ساعت 48دقیقه قبل

تماس با ما

آدرس:
نوشهر، خیابان رازی، پلاک 60

تلفن:
52335319 - 52332197 (11)
52330555 - 52338326 (11)

فکس:          52337328  (11)
ایمیل:
info@kamalolmolk.ac.ir