اطلاعیه امتحانات پایانی نیمسال دوم سال تحصیلی 1402 – 1401

 

اطلاعیه

توجه دانشجویان عزیز را به نکات ذیل جلب می نمایم :

1-کلیه امتحانات نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به صورت حضوری برگزار می شود.

2- از انجائیکه یکی از شروط مهم حضور در جلسه امتحان  داشتن کارت ورود به جلسه امتحان می باشد لازم است دانشجویانی که فاقد عکس هستند حداکثر تا تاریخ 17/03/ 1402نسبت به تحویل یک قطعه عکس 4*3 به کارشناس مربوطه اقدام نمایید.

3- حضور دانشجویان در روز امتحان عملی و برگزاری ژوژمان در بازه زمانی اعلام شده توسط اساتید الزامیست . 4 –کارت ورود به جلسه امتحان در سامانه آموزشی بار گذاری شده است و از تاریخ 20/03/1402 جهت اقدام به سامانه آموزشی مراجعه گردد آدرس سامانه:    https://un.kamalolmolk.ac.ir/SamaWeb/Login.aspx

5- برای مشاهده و چاپ کارت ورود به جلسه امتحان، پرداخت بدهی شهریه و انجام ارزشیابی استادان برای تمام دروس انتخابی الزامی است.

6 –چنانچه دانشجویی با توجه به شرایط خاص؛ همزمان  در دو درس مختلف در یک ساعت امتحان داشته باشند قبل برگراری جلسه امتحان به مسئول حوزه امتحانی جناب شمس مراجعه نماید.

7-همراه داشتن موبایل ، هندز فری، تبلت، ساعت و انگشتر الکترونیکی و هرگونه وسایل ارتباطی، جزوه، کتاب، یادداشت، برگه، کیف و وسایل اضافی در جلسه امتحان ممنوع است.

8 – هر عاملی که باعث بهم ریختن آرامش، نظم و مقررات جلسه امتحان شود، با گزارش مراقب و مسئول امتحانات تخلف محسوب می شود دانشجوی خاطی به کمیته انضباطی دانشجویی معرفی و طبق ضوابط و مقررات با وی برخورد خواهد شد.

10 – امضاء صورتجلسه امتحان در مقابل نام خود الزامیست .

11 -دانشجویان موظف میباشند بر روی شماره صندلی مندرج در کارت امتحانات بنشینند

12- در مورد امتحاناتی که نیاز به ماشین حساب دارند حتما از ماشین حساب شخصی خود استفاده نمایند. استفاده از موبایل یا دیگر وسایل الکترونیکی به عنوان ماشین حساب مجاز نمی باشد

 

حوزه معاونت  آموزشی و تحصیلات تکمیلی

  مؤسسه آموزش عالی هنر و معماری کمال الملک نوشهر

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا